Vrácení zboží/reklamace

reklamace.pngJak na vrácení zboží a reklamaci, povinné informace i návod pro postup při vrácení zboží a reklamaci

Jak postupovat při vrácení zboží

Vrácené zboží musí být v PŮVODNÍM OBALU, s visačkami, nepoškozené a nepoužité. Pokud byl u zboží dárek, je nutné vrátit i dárek. Ke zboží přiložte protokol pro vrácení zboží (příloha).

V případě nesplnění těchto podmínek nebude vrácené zboží přijato a bude zasláno zpět na vaši adresu.

Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu:

Dobrá miska
Žďár 5
679 02 Rájec-Jestřebí

Jak postupovat při reklamaci

Každou reklamaci řešíme individuálně, a proto se prosím při reklamaci zboží obraťte přímo na info@dobra-miska.cz. Obratem vás budeme kontaktovat, abychom situaci vyřešili k vaší spokojenosti.

 


Největší výběr chladících podložek najdete ZDE

Přihlášení / Registrace

0 položek v košíku

MENU