Vrácení zboží/reklamace

reklamace.pngJak na vrácení zboží a reklamaci, povinné informace i návod pro postup při vrácení zboží a reklamaci

Jak postupovat při vrácení zboží

1. Vrácené zboží vracejte v PŮVODNÍM OBALU, s visačkami, nepoškozené a nepoužité.
2. Pokud byl u zboží dárek, je nutné vrátit i dárek. 
3. Pokud vracíte obleček, tak ho prosím očistěte od chloupků.

4. Ke zboží přiložte protokol pro vrácení zboží (příloha).

V případě nesplnění těchto podmínek nebude vrácené zboží přijato a bude zasláno zpět na vaši adresu.

Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu:

Dobrá miska
Žďár 5
679 02 Rájec-Jestřebí

Jak postupovat při reklamaci

Každou reklamaci řešíme individuálně, a proto se prosím při reklamaci zboží obraťte přímo na info@dobra-miska.cz. Obratem vás budeme kontaktovat, abychom situaci vyřešili k vaší spokojenosti.

 


Galerie obrázků

  • img-20171205-105130.jpg
  • img-20171205-105207.jpg
  • img-20171205-105351.jpg
  • img-20171205-105351.jpg
  • img-20171205-105421.jpg

S platbou Twisto DOPRAVA ZDARMA úplně na všechno! 

Přihlášení / Registrace

0 položek v košíku

MENU