Často kladené otázky

Často kladené otázky:

  • Jak si mohu nechat nákup doručit?
  • Jak mohu nákup zaplatit?
  • Kdy obdržím objednané zboží?
  • Jak získám dopravu zdarma?
  • Jak mohu zboží vrátit nebo vyměnit?
  • Jak probíhá reklamace zboží?
  • Jak správně objednám zboží v akci, např. 2+1 zdarma?
  • Zboží není skladem, ale přesto mám o něj zájem. Co mám dělat?
  • Nepřišel mi potvrzovací e-mail.
  • Při PayU platba neproběhla v pořádku, ale o zboží mám stále zájem. Co mám dělat?
  • Nenačetly se mi bonusové body za objednávku.
  • Zboží bylo vyexpedováno, ale zatím nedorazilo.

 

 Jak si mohu nechat nákup doručit?

Vyberte si takový způsob doručení vašeho nákupu, který vám vyhovuje nejlépe:

Dopravce Geis – doručení na dodací adresu

Česká pošta– balík do ruky

Jihomoravský expres – doručení na dodací adresu kdekoli v okolí Brnahttp://www.dobra-miska.cz/jihomoravsky-expres

Osobní odběr Heureka point/DPD– doručení zboží na výdejní místo

Osobní odběr Dobrá miska Brno– vinotéka http://www.dobra-miska.cz/vydejni-misto-dobra-miska-brno

Osobní odběr Dobrá miska Žďár – doručení zboží na výdejní místo zdarma. Objednávky zavážíme každý čtvrtek.

Další informace a podrobnosti najdete v dodacích podmínkách: http://www.dobra-miska.cz/dodaci-podminky

Chytrý nákupní košík na dobra-miska.cz vám vždy spočítá cenu dopravy podle váhy zboží, takže ještě před odesláním objednávky znáte přesnou cenu dopravy.

 

 Jak mohu nákup zaplatit?

Vybrané zboží můžete zaplatit hned několika způsoby:

PayU – online platba kartou

Zboží ihned, platba do 14 dní (Twisto) – objednané zboží odešleme ihned, vy obdržíte fakturu, kterou po vyzvání Twistem uhradíte do 14 dní: http://www.dobra-miska.cz/twisto-nakupte-dnes-a-zaplatte-az-za-14-dni

Převodem– objednávku uhradíte převodem z účtu na účet 2000610465/2010, variabilním symbolem je vždy číslo vaší objednávky. Zboží odešleme, jakmile se částka připíše na účet.

Dobírkou – zaplatíte hotově při převzetí zboží (cena 20 Kč)

 

Kdy obdržím objednané zboží?

Pokud svou objednávku potvrdíte do 14:00, zboží odešleme ještě ten samý den a vám bude doručeno následující pracovní den.

V Brně a jeho okolí zavážíme zboží i v den objednání (doprava Jihomoravský expres). http://www.dobra-miska.cz/jihomoravsky-expres

V případě, že si zboží objednáte do 12:30, bude pro vás připraveno k osobnímu odběru od 16:00 v den objednání na adrese Tererova 2, Brno – Královo pole. V sobotu lze vyzvednout pouze objednávky potvrzené do pátku do 12:30, sobotní a nedělní nákupy budou připravené od pondělí. http://www.dobra-miska.cz/odberne-misto-dm-brno

Jak získám dopravu zdarma?

Doprava zdarma se vztahuje na vybrané produkty, jejichž přehled najdete zde: http://www.dobra-miska.cz/doprava-zdarma

Zboží vám doručíme zdarma, pokud je objednávka minimálně za 1 999 Kč a váha zásilky nepřesáhne 20 kg.

Jak mohu zboží vrátit nebo vyměnit?

Návod, jak postupovat, pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit, naleznete zde: http://www.dobra-miska.cz/reklamace

Jak probíhá reklamace zboží?

Chceme, abyste byli vždy spokojení. V případě reklamace zboží se s námi spojte prostřednictvím e-mailu info@dobra-miska.cz a vše společně vyřešíme.

 

Jak správně objednám zboží v akci, např. 2+1 zdarma?

Postup při objednávce zboží v akci je stejný jako při nákupu. Do košíku vložíte 2 kusy, respektive stejné příchutě, a třetí bonusový kus bude automaticky přidán při kompletaci zboží.

 

Zboží není skladem, ale přesto mám o něj zájem. Co mám dělat?

V současné chvíli není možné objednat zboží, které není skladem. O jeho naskladnění vás budeme informovat.

Obraťte se na info@dobra-miska.cz a my zjistíme, kdy bude vámi požadované zboží dostupné, popřípadě jej obratem objednáme u dodavatele.

 

Nepřišel mi potvrzovací e-mail.

Ověřte si, zda byla vaše objednávka dokončena. K úspěšnému dokončení ji musíte odeslat.

Potvrzovací e-maily jsou zasílány automaticky po odeslání objednávky. Zkontrolujte si ve vašem e-mailu složku s nevyžádanou poštou, spamem nebo hromadnou poštou (týká se poskytovatele seznam.cz) a podívejte se také, jestli nemáte plnou e-mailovou schránku.

Ujistěte se, že jste zadali správný e-mail.

Pokud jste přes výše uvedené kroky potvrzovací e-mail stále neobdrželi, kontaktujte nás na info@dobra-miska.cz a vyžádejte si potvrzení objednávky.

 

Při PayU platba neproběhla v pořádku, ale o zboží mám stále zájem. Co mám dělat?

V případě neodeslané platby se obraťte na info@dobra-miska.cz a uveďte požadovaný způsob platby na dobírku nebo bankovní převod. O změně vás budeme informovat e-mailem.

Pokud si přejete platit pouze kartou online, pak pokus opakujte znovu.

 

Nenačetly se mi body za objednávku.

Body se vám automaticky načtou v momentě, kdy bude vaše objednávka vyřízena, respektive vám bude zaslána faktura. Zkontrolujte si tedy stav konta, jakmile dorazí faktura. V případě nejasností nás kontaktujte na info@dobra-miska.cz.

 

Zboží bylo vyexpedováno, ale zatím nedorazilo.

V případě, že jste zvolili dopravce Geis, obraťte se přímo na tuto společnost na telefonním čísle 951 277 777. Operátoři vám ochotně sdělí všechny podrobnosti ohledně stavu vaší zásilky. Její stav můžete také sledovat zde: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx

Informace o stavu zásilky, kterou doručuje Česká pošta, naleznete zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Pokud jste zvolili osobní odběr Uloženka/DPD, pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://tracking.ulozenka.cz/

Objednávky potvrzené do 12:30 jsou připraveny k osobnímu odběru ten samý den od 16:00 ve vinotéce v Brně – Královo pole.

Pokud jste vybrali variantu osobní odběr Žďár, budete o vyzvednutí informováni v okamžiku, kdy zboží dorazí na výdejní místo. Do Žďáru zavážíme 1x týdně, a to ve čtvrtek.

 

Největší výběr chladících podložek najdete ZDE

Přihlášení / Registrace

0 položek v košíku

MENU